Irade30 leke ve kanama normal değil canım mutlaka takipte kal doktorun ile. Benimde 9. Haftamda lekelenmem olmuştu dinlen ve günde iki kez progestan kullan demişti doktorum sonrasında tekrar olmadı ama risk olabiliyor dikkatli ol. Göbeğim ise 2 aylık civarı çıkmıştı. Şuan 28+5 iz. Sırt ve bel ağrılarım çok artmış durumda. Sabırla bebişlerimin sağlıklı bir şekilde zamanında doğmasını bekliyorum 🙏