Pellolello Merhaba herkese hamileliğimden önce bebek istememizden sonra epilasyonu bıraktım şimdi kara kara düşünüyorum karnım büyüdükçe napıcam
Asyaveannesi36 Pellolello ağda en iyisi güvendiğiniz bir yere ağda yaptırın hep uzun sürekli olur jilet gibi olmaz jilet yaparsanız kaşıntı yapar ve çoğalır
babycom456 Epilasyonu neden bıraktınız acaba , bırakılması mı gerekiyo ki cok bilmiyorum kusura bakmayın
Pellolello babycom456 gebe kalmayı planldktan sonra gitmemeye başladm sonrasında kusmaya başladı tekrar , ağda yapçak vaktim olmadı jilete döndüm bu seferde hamile kaldım
Birfasulyeannesi Pellolello lazer epilasyon sonrası daha doğrusu bitmemiş seanslariniz varsa ağda yapılmaz. Bende aynı sekilde hamile kalınca bıraktım ya makine yada jilet maalesef
Asena59 Gebe kaldıktan ne kadar sonra agdaya baslamiliyiz acaba. Can havliyle kasılıp bisey olur diye korkuyorum 😕😕
Flzflzbade Daha önceden ağdaya alışık değilseniz sakın gitmeyin hatta tehlikeye hiç atmayın , geçen haftalarda ağda sonrası erken doğuma alın biri yazmıştı kasılmalara neden oluyormuş temkinli olun
147258 Ben hamile olduğumu öğrendiğimde beri ağdaki birakmadin şuanda 34 haftaligim daha dün gittim yine ayda bir gidiyorum oh mis
Birfasulyeannesi Pellolello Pellolello kişinin kendi tercihi sadece lazerine kaldığı yerden devam etmek istiyorsa ağda onerilmiyo o bakımdan soyledim