Insulinim var yuksek kilodayim. Ama suan oglusuma kardes yapmayi cok istiyorum. Ilk hamileligimdeki aldigim kilolari veremedim 4 senedir. Korkuyorum bazen de sal gitsin diyorum. Yuksek kilo ve insulini olup gebe kalanlar.Süreciniz nasil gecti, geciyor. Haydi buyrun sohbete.