36+2 deyim ve nefesim çıkmıyor . Oturuyorum olmuyor uzanıyorum olmuyor napacağımı şaşırdım. Bebekte kendini bir tarafta topluyor ve karnım sertleşiyor ondan mı acaba nefes alamıyorum bilemedim. Normalde geceleri olurdu ama bu kez dün akşamdan beri geçmiyor. Sizce normal mi bu haftalarda?