BuFi2012 Kızlar şuan hastanedeyim çatı muayenesi oldum ve hiç korkulcak bişey yok sıfır ağrı kendinizi kasmayın kesinlikle ve doktorum 1 cm açılma olduğunu söyledi 🤔 Sizde nezamana tamamlanır açılma
Alpbebek BuFi2012 benimde bugün çatı muayenem var geçen defa canım biraz acıdı bugün korka korka gidiyorum 😊
Ebrar34 BuFi2012 h belli olmaz kaçıncı haftadasın şuan? Bazıları 2 cm açıklıkla haftalar geçiriyor sancın yoksa hemen olmaz
EmineAk Bende 34 haftalık gebeyim, doktora gittim çatı muayenesine gerek Yok dedi normal mi sezeryan mi Allah bilir dedi, haftam mı erken Yoksa doktorda mı sıkıntı 🤔
Zeynocemre EmineAk haftan erken canım 38 e kadar bakmıolar genelde onu bilemezsin su an erken tabi ekstra bir durum cıkmazsa hersey yolundaysa
Asdfgh Benm ablam gebeyken 7cı ayında 2 cm acıklıgı vardı ama, 9cu ayında dogurdu canm bellı olmuyor ona yanı
BuFi2012 Asdfgh bundan 1 hafta once acile gitmiştim ozaman yine bi bakılmıştı herhangi bişi dememişlerdi ama. Hayırlısı olsun ya zamanında doğsunda 😄
Ebrar34 BuFi2012 merdiven inip çıkmayı da deneyin kalça kemiklerine iyi geliyor tek sayı olarak hurma yiyin 5 adet yiyorum ben 38+2 yim 🤗 bende de 30.haftada 1 cm açılma olmuştu 34 te de sancım çıkmıştı ona rapmen kızım gelmek bilmiyor şuan 😂
BuFi2012 Zeynepnacar ben 38 deyim ya. Elimden geldiğince yapayım bakalım doktorun dediklerinide hızlandıralım inşaAllah... yoksa çok sabırsızlanıyorum oğluşumu görmek için artık😍 ve günden güne dahada zorlaşıyo günlerim 😪
Zeynepnacar BuFi2012 doktor muayenem vardı bugün. Günlük 40 dk yürüyorsun tempolu dedi. Bebek aşağı insin iyice yürü dedi, seninde aklında bulunsun canım 🤗
BuFi2012 Ebrar34 bende yiyorum canım hurma yaklaşık 1 haftadır günde 5-7 tane tek sayı senin 30. Haftada olmuş 1 cm bende bişi sanmıştım benimkini 😂😂😂
BuFi2012 Zeynepnacar bana muayenede kafasına ellediğini söyledi bayağı aşağıda dayanmış dedi... bakalım banada yürü dedi squat yer silme.😂😂 görevlerim bunlar şuan
Alpbebek 2 hafta önce çatı darlığı olduğu söylendi bugün kesin sezeryan günü verir diye düşündüm cevremdeki herkes çatı darlığı varsa normal olmaz demişlerdi. Fakat doktorum 1 parmak açıklık var c.tesi tekrar görüşelim dedi pazar günüm doluyo çünkü. Normal olma şansı var mı acaba 😕
BuFi2012 Alpbebek hiç bi bilgim yok canım. İlk gebeliğim benimde bende burdan arkadaşlardan öğreniyorum herşeyi