Benimde polikistik over sendromun vardı.2. Aşılamada tuttu adet olacakmışım gibi kasik agrım vardı göğüslerim sızlıyordu ve inanılmaz gazım olmuştu özellikle gaz değişik bi belirti olarak gelmişti bana ve öyle tahmin etmiştim hamile olduğumu. Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın kucağını boş bırakmasın inşallah hamilesinizdir.