Aslhn18 36+2 haftalıgım geceleri cok agrım olıyor sırtım belim karnım cok agırdı midemde bulanıyordu bebek hareketleridr azaldı gibi yada ben mi evham yapıyorum bilmedim aceba yeri daraldıgı için mi cünkü düne kadar cok hareketliydi
gzdeozss Aslhn18 eğer gün içinde çok yorulduysanız bebeğin hareketleride o yüzden azalmış olabilir ama yinede ihmal etmeyin bi doktora görünün içiniz rahat eder hem
sumeyraballl Aslhn18 benmki de dün çok haraktliydi hatta canımı yakıyordu haraketleri bugn minik minik harakt ediyor
Aslhn18 gzdeozss ben aradım doktoru bebek büyüdügü için agrılar normal ve yeti daraldıgı için cok hareket ezmez dedi ama işte biz anneler cok evhamlıyoz sanırım