Merhaba kizlar sizlere sorum var 13+2 haftalik gebeyim bi kac haftaya kadar düsük tehlikem vardi progestan igne vs kulandim lekelenmem kesildi ama simdi su basladi sürekli böyle az bi damla seklinde sivi geliyor ben tuvalet kagidi kulaniyorum camasirimin icinde islak oluyor böyle su gibi bi iki damla damlamis islanmis gibi yürürken vs de oluyor gibi cözemedim ayrica idrarimda az su icersem yanma ve koku oluyor enfeksyon doktoruna dahi gitim bisey cikmadi yanmalarimda arti napcami sasirdim bu islaklik normalmi yasayan anneler yazarsa sevinirim veya fikri olanlar 🌸