Sevgiemre Sağol cnm inşallah 🤲🏻 Sancım gelmiyooo 🙈 Gece 3 tem beri hastanedeyim suyum geldi ama sancı yok iki kez rahim ağzı açılsın diye ilaç verdi alttan. 3 cm açıklıkla bekliyoruz hala . 2 saatte bı Ntsye aliyolar insallah sancıyla bı avazda kurtulurum 🤭