stor9876 benim 239 çıktı. Dahiliyeye gittim.
Kan aldılar. Tahlil sonuçlarım iyiymiş. Her ihtimale karşı diyetisyene yönlendirildim.
Şeker ölçüm cihazı almamı söyledi dahiliyeci.
Günde 7 kere ölçüm yaptım
Sabah aç-tok , öğlen aç-tok, akşam aç-tok, gece
Ölçtüm. Değerlerim gayet normal.
Diyet yaptım 1 hafta boyunca sıkıntı olmadı. Korkma sende. Evde ölçümlerini yap ama dahiliyeyede görün.