Yaşım 38 21 haftalık gebeyim 2li tarama yaptırdım çok iyi çıktı, daha sonra 3 lü tarama yaptırdım riskli çıktı amniyosentez önerildi, kabul etmedim, Detaylı çekildi herşey yolunda ama doktorlar ısrarla amniyosentez yaptırın diyorlar, kafam allak bullak oldu