Ceysii01 evet maalesef akıntı zaten hep vardı, doktora söylediğimde o da gayet normal kaşıntı olmadığı sürece dedi. Ben de baktırmadım öyle diyince yoksa direkt kültür alacaktı. İki gündür de ağrılarım olunca dedim acaba enfeksiyon mu var. Kontrolüme kadar devam ederse baktırırım bu defa