Caniminici-92 Ovulasyon testini sabah yapıp da cift cizgiyi görüp öğlene adet kanama gelmesi normal mi 🤔
Powergirls Caniminici-92 kanama kahve tonuysa yerlesme kırmızı ise düşük durumu var kan ver canım ona göre iğne vururlar 😊
Caniminici-92 Sevimlianne_adayi gördüm çizgi netleştiydi sonra siliklesti ama bugün yine netti leken geldi anlamadim
Sevimlianne_adayi Caniminici-92 eğer o çift çizgiyi gördükten sonra 12 gün geçtiyse gebelik testi yap canım
Caniminici-92 Powergirls kahve tonunda canım korkum şu ki öyle bisey varsa yine çünkü 4ay önce bebeğimin kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kalmıştım
Powergirls Caniminici-92 bunun da öyle olacağını düşünme yine vermiş Allah belli 😊 kan ver kuzum bekleme
Caniminici-92 Powergirls Rabbim isteyen herkese sagliklisindan hayirlisindan nasip etsin inşallah 🤲 ilk isim kan vermek olacak canım