Kızlar biraz özel bı soru olucak . Ben 35haftalık hamileyim . Dün akşam büyük abdestimi yaptım ve sildiğimde peçetede kurt gördüm . 2 gündür başdönmesi, mide bulantısı ve agzıma acı tat gelıyo fln var bendede Doktora söledim enfeksiyon bölümüne mutluka gözükmen lazım dedi . Çocucuga bişey olucagını sanmıyorum dedi . Bu sekılde yasıyam varmı cok korktum suan . Acil yardım edermısınız