Sakin_anne12 bende aynıyım. 1 haftadır bulantım çok azaldı. Endişe ettim . Önümüzdeki hafta randevum var. Erken gitmemek için sabrediyorum. Sağlık ocağındaki ebe hemşireyi aradım kanamam vs bir rahatsızlığın yoksa gitme boşuna planlanan takvimin dışına çıkma dedi. Gayet normal hep böyle devam etmeyecek dedi. Birdende kesilebilirmiş, yavaş yavaşda geçebilirmiş. Vücudun hamileliğe alışıyor dedi.Biraz içim rahatladız