Sibelkaikx Hanimlar 39+6 haftaliz yarin 40 olucaz daha ses yok ara ara sancilarimiz oluyo gece 12den sonra sancilarimiz oluyo azar azar benim gibi bekleyen anneler bu haftalarda bebeklerinizin hareketleri nasil acaba ☺️🤔
N-h-e123 Sibelkaikx bende 39-6’da sen gelmez oldun diye video çekmiştim gecesinde gelmişti 😁😁eli kulağındadır annesi o geleceği zamanı biliyordur 😜
34Kubra Sibelkaikx 39+4 olduk bizde de gece adet ağrısı gibi ağrı oluyor ama devamı yok bizde de . Her şeyi de yapıyoruz gelmiyor bebiş 😬
34Kubra tgba715 göbeğim akşamları aşağıda duruyor sabahları dikleşmiş şekilde uyanıyorum . Doktora sordum şuan net belli değil 40.haftada alttan kontrol edicem dedi. Sizinki ne durumda 🌸
tgba715 34Kubra ben de 39+2 bugün kontrolüm vardı tam yerleşmemis 2 aralıga kadar beklicez kanala girmesi için ama girer mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
34Kubra tgba715 doğum anında da girenler oluyormuş o kasılmalarla. Ben plates squat falan yapıyorum yinelese kolaylaşsın diye 😬
tgba715 34Kubra ama doğum anını bekleyemicez boşuna sancı cekmiyim diye sezaryan olur sonu gibi dedi doktor. günü konuşucaz gibi hayırlısı önce sağlık 😊🤷🏻♀️
GamzeKrmn Sibelkaikx 39+6 dayım yarın 40.haftaya giriyoruz çok hareketli ama gelmeye niyeti yok kanala bile girmemiş🙈🙈 plesenta yaşlanmaya başladığı için pazartesi sabah sezeryanla doğacak 😍 bekletemiyor doktorumuz 😔
Haticeey Sibelkaikx 39+ 5 adet ağrısı gibi sancılar oluyor merdiven inip çıkma yürüyüş squat yapıyorum ama yok bi gelişme pazartesi gideceğim tekrar doktorum duruma göre suni sancı verecek bebeğimin haraketleri de bazen durgun bazen çok hareketli ☺
41irem Sibelkaikx 39+3 bizde de tık yok 😅benim hiç belirtimde yok ne nişan ne ağrı ne sancı ne başka bişey kendimde belirti aramaktan yoruldum valla ama yok hayırlısı olsun hepimiz için
34Kubra tgba715 inşallah en kolay doğum olur bazen sezaryen için gün alıp normal doğuruyorlar bebek aniden gelince belki sizinki de öyle olur 😃
7091 Sibelkaikx inşallah sağlıcakla alırsın bebeğini kucağına benim 40 +2 bu gun öğlenden beri sancı girip çıkıyor inşallah normal doğum yaparım birbirimize dua edelim