fatma1941 Bugün doktor kontrolüm vardi 38.haftaya girdik bebeğimin kilosu 2800olmus hala geriden geliyor dedi ve suyu azalmış dedi Çarşamba tekrar gel dedi çok moralim bozuldu acaba direk sezeryan kararı mi alır doktorum
Papatya17 fatma1941 üzülmeyin lütfen içinizi ferah tutun stres yaparsanız daha kötü olur iyi düşünün iyi olsun inşallah çok sağlıklı bir bebek dünyaya getirirsiniz bir sıkıntı yaşamazsınız 🙏
Selin12- fatma1941 canım su için havuç suyu iç birde havuç ye suyun artar bebeğinde kilo alma durumu genetik olabiliyor sıkıntı yapma strese sokmayın bebegini
gizem3435 fatma1941 2800 kg az değil ki ben zamanında doğum yapmıştım 2820 kg doğmuştu oğlum çokta sağlıklıydı. Ama suyunuzun azalması tehlikeli olabilir, sık sık doktor kontrolünde olun.
fatma1941 Selin12- acaba normal doğuma engel bir durum olur mu ilkim normaldi bununda normal olmasını çok istiyorum