Çarşamba günü sezaryen doğum yapacağım ama bebeğim 2.800 2.900 arasında ve doktorum ulturason 100/200 Gr fazla tartiyor yanılma payı olabiliyor dedi yani daha da zayıf doğma ihtimali var kızım olacak Allah izin verirse ama kuveze girmesinden korkuyorum ben çok dua ediyorum girmesin diye dualarınıza ihtiyacımız var Ne olur dua edin de kuveze girmesin yavrumu kucağıma alıp eve geleyim 😔 böyle bir durum yaşayan var mı süreci anlatabilirler mi yaşayanlar korkuyorum 37+4 haftalığız şuan doğacağı gün de 38+1 olacak