Calisananne25 Merhaba kızlar, süt pompası ilk etapta gerekli mi sizce almak gerekir mi? Yoksa ihtiyaç dahilinde mi alınmalı? Sizler ne yaptınız, tecrübelerinizi bilmek isterim🥰
Ozlem2904 Calisananne25 ben indirimdeyken aldim :) hastane cantasi hazirlarkende hastanein hemsiresini aramistim varsa mutlaka getrin demisti. Sütünüz ilk etapta gelmezse onu tetikliyomus birde sütünüzü arttiriyomus. Ben kiwi nin kini aldim hem sağma hem masaj programi var insallah tikanma falan olmaz ama masaja gerek duyarsamda isime yarar diye dusundum
Esmakorkmaz Calisananne25 ben hastane çantama koymadım emzik biberon pompa vesaire çünkü beynine neyi empoze edersen onu yapar. Sütüm gelmeyecek endişesine hiç girmedim çok şükür de ilk günden beri geliyor. Ama ben almak zorunda kaldım bebeğim yoğun bakıma alınmıştı mecbur sağıp veriyordum hemşirelere. Bir de hastanede zaten sağım makineleri var sağmak istersen sağabiliyorsun aparatlarını satın alıp. Ben özel hastanede doğum yaptım, 30₺ aparatlarına verdim sonra bana onun makinesini getirdiler odamda devamlı sağıp durdum taburcu olana kadar 2 saatte bir düzenli süt götürdüm bebeğime. Sonra da evime aldım elektrikli sağım pompalarından.
Selin12- Calisananne25 canım bence gerekli ben ilk hamileligimde almamıştım sonra gerek oldu aldım yanliz maunel di çok zorlanmistim ikinci hamileligimde de kullandım şimdi 3.ye hamileyim ve elektrikli aldım onlar daha kullanışlı ve sütü arttırıyor canı
Llmrv Calisananne25 Hastane çantasına koyan var koymayan var. Ben olması taraftarıyım nolur nolmaz. İndirimdeyken almak lazım. Ben 24 haftamdayim. Lansinoh manuel süt pompasini sipariş ettim gelmesini bekliyorum. Özellikle ilerki aylarda çalışan anneler için şart. Calisilmasa dahi göğüs dolunca akan sütü saklamak için gerekli.
Calisananne25 Herkes sütü arttırdığını söylüyor gerçekten, mecbur alcam sanırım. Çalışıyorum zaten 1 sene sonra işe başlarsam süt sağıp bırakmam gerekir belki
Dilekcnkn Calisananne25 Valla ihtiyaç halinde aldım oda kullanamadım fazla 2-3 kez ancak öylee dolapta duruyor bence lazım olduğunda alınmalı yani her yerde bulunan birşey sonuçta
UmayGul Calisananne25 lazim olmaz gibi gorunsede lazim oldu sahsen bana. İki uc gun bebegim memeyi tutamadi ve benim sutumde gelmiyordu iyiki alip hastane cantama koymusum ben yatarken esimde yardim etti sagip kasikla icirdik gercekten sutumde artti bebegimde mamaya ihtiyac duymadi
mom8327 Calisananne25 ben kiwi aldım indirimde diye çalışan bir anne olacağım süt iznim olacak ama ben yine de çalışma ihtimalini düşünerek aldım. Ha çalışmasan da bebeksiz markete pazara giderken bulundurmak iyi oluyor diyorlar tecrübeliler 🤷♀️