Kızlar geceden beridir sancım var böyle adet sancısı gibi belim sanki ikiye bölünecek ve rahim sanki çekiliyor gibi kasılıyor devamlı değil bi geliyor bir gidiyor ilk hamileliğim doğumla alakalı hiç bir bilgim yok sizce bu nedir doğummu yoksa normal mi bu haftalarda böyle olması hastahaneye gitmelimiyim? 37 haftalığız 🤕😥 Çok korkuyorum