Kızlar merhaba 38+6 bebeğimde plesanta yaşlanması ve su azalması var. Dün suniyle doğumum başlatılacaktı ama doktorum benim için 2 gün daha kendi sancılarımı bekleyebileceğini söyledi. Çünkü normal doğum çok istiyorum ve hiçbir belirti yokken suni sancıyle başlatılan doğumların yüzde 80 inin sezeryanla sonuçlandığını söyledi 😳 Sezeryanda bir doğum şekli elbet ama benim yaralarım çok geç iyileşiyor o yüzden korkuyorum. Herneyse.
Dün için bana tok gel demişti. Pazartesi günü için aç gel gece 12 den sonra bişey yeme dedi. 🤷 sezeryan mı düşünüyor anlamadım ki ben. Etrafımdaki herkes doğumda çok güçsüz kalıyorsun mutlaka hafif bir kahvaltı yaparak git. O seni sezeryana karar kılana kadar miden boşalır zaten diyor. Ne yapıcam çok kararsız kaldım.
Doktoru dinlemek istiyorum ama söyleninenlerde mantıklı gelmiyor değil