Beray Düzenli olmuyor ki o haftada bende içimde birşey kaymış gibi olurdu oda gece çoğu zaman gündüz tık yoktu şimdi 25 haftalığız ne gecesi var ne gündüzü hangi tarafıma yatsam o tarafa geçip kazıyor içimi çiziyor gibi acıtıyor tırnağımi var acaba diyorum 😂 dün gündüz hiç unutmadı mesele ağlıycaktim 😂 bide kıpır kıpır mesaneye gidiyor baskı yapıyor