Sude-96 Kızlar 36+3 1 haftadır beni kim görse karnın aşağı düşmüş doğum yakın galiba diyor tanıyan tanımayan 😂 bende 1 haftadır gerçekten rahat nefes alıyorum normalde sorun yaşıyordum, karnım bariz aşağıda, erken mi ? Doğum ne zaman olur böyle durumlarda
Belacivciv Sude-96 Bana 32. haftada düşmüş dediler 36. haftadayım şimdi pek inanmıyorum bu olaya ama hala 40ı beklemez diyolar😂 Yani zaten 37. veya 38. haftada doğması da normal 🤷🏼♀️
Dugisim Sude-96 benim 33. Haftadan beri öyle bebekte kanalda o günden beri hep aşağıda taşıyorum oğlumu. Günümüz aynı sizinle. Korkmayın hemen öyle doğum olmuyor.
Yavuzz Sude-96 benim göbeğim belli olmaya başladindan beri aşağıda canm sanmıyorum dog7m habercisi sancin falan yoksa beraberinde
Sude-96 Belacivciv bu hurafe tarzı birşey değil galiba doktorların sitelerinde de yazıyor 😳 ilk çocukta doğumdan 1-2 hafta önce oluyormuş aşağı inmiyormuş zaten düşmesi normal o zaman benim 😂
Sude-96 Dugisim baya erken girmiş sizin ki kanala benimkide girdi demekki umarım bir iki hafta daha olmaz 🙏🏻🤍
Sude-96 Yavuzz benimde karnım hep aşağıda ama bu öyle birşey değil pek bebek kanallara girince karın aşağıya bir anda düşüyor 😂
Belacivciv Sude-96 Bilemiyorum hurafe mi bilimsel bir açıklaması var mı ama benim 30. haftadan beri baş aşağı duruyor zaten ama kanalda değil, ağırlık aşağı doğru olduğu için de karın aşağıda gibi geliyor olabilir insanlara🤷🏼♀️ 37 de falan kanala girmiş olur muhtemelen dedi benim doktorum ama doğumun 40. haftayı bulabilir belli olmaz diye konuştu 😬
Yavuzz Sude-96 😃onu bilmiyorum canm bende en son 32 haftada gittim kontrole başı aşağıda dedi ama kanal girmiş falan demedi son rndv da 15 aralıkta dogun şekline karar verecek ultrason girmem bitti .fransada yaşıyorum sadece 3 kere ultrason a giriyoruz. Kilosu falan nekadr oldu acaba sizin kaç kilo
Sude-96 Belacivciv var bence yani bilmiyorum internette bazı doktorların sitelerinde falan bunla ilgili makaleler var doğum kanalına girince karın aşağıya düşüyor muş benim 27. haftadan beri başı aşağıda🙈 yani zaten bu haftalarda normal benim de hep aşağıda duruyordu zaten normalde de böyle yukarda değildi karnım ama bu çok farklı bir şey nefes almaya başladım bir haftadır Allah’a şükür 😂
Belacivciv Sude-96 Evet benim de öyleydi yukarda olduğu söylenemez yani hep😅 Bende bi rahatlama yok demek ki kanalda değil🌝