_elifmehmet_ Kızlar 2 boş gebeliğim 1 düşüğüm var sata göre 6+2 ama kese 5 haftalık ben kesenın ustunde bisiler goruyorum ama yolk kesesimi o bileniniz varmi nedir o. Kalp atisi icin 2 hafta sonraya cagirdi
Zynp44 _elifmehmet_ valla benimde 5 haftalıkken kese vardı içi boştu 6. Haftada sadece yolk denilen vardı oda yani az bi beyazlık gibiydi şuan 16 haftalığız hamdolsun ben sizde de onu gördüm gibi benimkine benziyor gibi Allah inşallah tamamına erdirsin sizinkini de sağlıklıdır inşallah
Nermin_nur1 _elifmehmet_ bende görür gibi oldum canım . Bende şu anda 5+2 yim kese göründü ama henüz içi boş daha çok yeni dedi doktorum haftaya tekrar gideceğim
Yanne _elifmehmet_ canım ben de dün gördüm kesemi 5 haftalığım benimkide boş banada doktor kesen yavaş büyüyor dedi. 2 hafta sonra bende kalp atışına gideceğim. Herkesin kesesi böyle ilk başlarda demekki
ikizlerin_annesi__ _elifmehmet_ Canım benim de öyleydi ilk gittiğimde kessen bile gözükmemişti sonra kesem göründü çocuk görünmedi daha sonra gittiğimde bebeği görebildik
_elifmehmet_ Zynp44 insallah ilk defa kesenin icinde bisiler gordum tuhaf oldum o yuzden acaba dedim yolk kesesimi bu
Hilalbasak Canim benimde 5 haftalikken boyle boştu .7 de gittim ufak nokta gibi biseu vardi kalp atişıni duymustum Simdi 31. Haftamdayim
_elifmehmet_ Yanne bana büyümesi güzel dedi ama dikkatli bakınca icinde bisiler gordum ve umitlendim acikcasi
Zynp44 _elifmehmet_ valla benimde işte hafif beyazlık çizgi gibiydi ince ilk benimde ordan hatırlıyorum rabbim kucağınıza almayı nasip etsin