Kızlar yastığınızdan dolayı başınızın ağrıdığı oldu mu hiç? Benim huyumdur yastık az yükselse başım ağrır, nerdeyse tüm gün geçmez günümü de mahveder. Gebelik reflüsü yüzünden yastığı yükseltsem başım ağrıyor şimdi, yükseltmesem öylesine 🤦🏻♀️ Bazen de deli yatıyorum 😂 yastık kendi kendine bi hallere giriyor sonuç olarak bugün de başım ağrıyor 😣 var mı aynı sorundan muzdarip olan annelerimiz?