rabiamustafa bu çarşamba 37+0 olacağız. 36+0dayken doktorum 37de cati muayenesi yapacağız haftaya hazırlıklı gel dedi ☺️👍🏻 inşallah açılmam vardır.
not bilgi : Ortalama olarak riskli olmayan gebeliklerde 36. Haftadan itibaren çatı kontrolü yapiliyor.