Esrahan Üçlü tarama sonucu down riski 1:35 geldi doktor riskli olduğu için perinotolojiye yönlendirdi başına böyle bişey gelen var mı
SekerDehasi Esrahan Benim doktorum ikili tarama temiz cikinca üclu dörtlü yapmamisti . Yanlis sonuc verme olasılığı yuksek diye . Testlerin dogruluk payı az oluyor . Sen kendini üzüpte bebeginide strese sokma .
Vesife Esrahan bnm kız kardeşime yüzde doksan vr dediler iki çocuğunada şimdi iki cocuğuda cok sağlıklı hiç belli olmaz kendinizide bebeğinizide sitrese sokmayın inşAllah herşey cok güzel olur sizin ve bebeğiniz için