Aydntgcaydn9 geçmiş olsun, özellikle ilk gebelikte olabilen bi durum korkmayın. Ben de boş gebelik yaşadım, kese oluşuyor ama bebek oluşmuyor 9.haftaya kadar bekledim kanama vs yoktu, kürtaj oldum. Ancak kendin de düşmesini bekleyebilirsin. Geçen hafta kardeşim de yaşadı bunu o kürtaj istemedi doktor bii ilaç verdi onunla düşürdü biraz sancılı oldu ama ağrı kesici kullandı rahatladı, beta değeri de sıfırlandı zaten keseyi de attı gördük bunu. Korkacak bi durum yok