ilaydayenice Merhaba 34+2 haftalık hamileyim ve karnımın altı yani kasık bölgem yürürken ağrıyor göbeğim de aşağıda erkek bebiş olduğu için herhalde hep aşağıdaydı bu ağrı normal mi sizde oldu mu korkulacak bişey var mı sizce
2525_zyno ilaydayenice cnm bende İkinci Gebeligim bende 34 yeni Girdim Normal yani Artk çok aşgı indikleri İçin işallah sorun olmaz ama baktın Çok kötü rahaTszsın Hemen git hastny