Birtane kalıp sabun ben hacı şakir kullandım onu rendeliyorsunuz sonra ben 5 lt su kullandım onu kaynatın içine bir su bardağı çamaşır sodasi koydum ronda dan çektim daha sonra şişelere doldurdum bir kalıp sabunda 5 lt deterjan çıktı canım istersen yarim da kullana bilirsin bu arada koyulasti biraz daha su ekledim birde isteğe bağlı boraks da konuyor yanliz ben koymadım canım ve çok temiz yapıyor gerçekten birde çamaşırsuyu tozu var bebek kiyafetler i için lekeliyse ondan koyuyorum deterjan gozune