beyah Haftalar öncesinden beri yalancı sancılarım var. Erken doğum riskim yok ama sabırsızım galiba 😆 36+1deyiz. Normal doğum gözüküyor bir sıkıntı olmaz ise. Tahminen ne zamana doğururum? 27 gün kaldı olarak gözüküyor uygulamada..
N-h-e123 beyah benim kızım tam gününde doğdu dün 40’ı çıktı hamdolsun. Bi sıkıntı yok ise sizinkide gününde olur merak etmeyin ☺️ Sonra hamilelikte özlemiyor 😅😅
beyah N-h-e123 yaa ben hep erken gelcek gibi hissediyorum 😆 geceleri zar zor uyuyorum zaten bu aralar o yüzden taktım kafaya
N-h-e123 beyah ooo erken gelse benimki gelirdi uykusuzluk , kaşıntı, mantar enfeksiyonu, dönememe, ayaklarda şişlik hepsi vardı . 😊
Elaz beyah bende senin gibiyim 35 haftaligim sürekli belim kasiklarim ağrıyor biraz asagi inmiş rahime çok yakın hareketle yapıyor bir an önce gelsin çok istiyorum
beyah mavi_kus Allah bir nefeste kurtarsın inşallah zamanında ve sağlıklı olur 🙏🏻 evet tabi tahmin etmek bile zor zamanını ama işte insan sabırsızlanıyor 😊
beyah Elaz 26 haftadan beri bebeğimin başı aşağıda çok kasık ağrısı çektim ama bu aralar daha da arttı doğum yakın artık 😊 Allah zamanında ve sağlıklı doğum nasip etsin eşimle geceleri uykumuz bölünüyor şimdiden ağrılarım yüzünden bende gelsin istiyorum
Elaz beyah bende öyleyim hiç kolay değilmiş gerçekten su son zamanlardaki ağrılar heyecanımı artiriyor