Kızlar merhaba
Dün kontorulum vardı, herşey gayet iyiydi sancım filanda çıkmadı. Salı gününe birşey olmazsa sezeryan olcam ama dün gece karnım ağrımaya başla ara ara karnım ağrıyor kasıklarım ağrıyor.bacaklarıma vuruyor ağrısı, sizce sancı mı? Henüz doktorumu aramadım.