58selen58 Kızlar bebek odasını yapıyorz ama derin dondurucum o odada balkondan başka koyacak yerimde yok cam balkona dolap koyan var mı bi sıkıntı oldumu
Gizemin-minnakI @58selen58 cAm mi pimapen mi . Benim ki pimapen koyuyorum sıkıntı yok . Anneminki cam balkon o da koyuyor sorun olmadı yıllardır . Ama balkon su alıyor mu ?