4 aylık hamileyim internetten sol tarafa doğru yatarsak bebeğe daha fazla kan akışının gittiğini gelişimi için faydalı olduğunu okudum , geceler bana haram oldu sağa döndüğüm an uyanıp hemen sola dönüyorum bir kısır döngü gibi oldu bu psikolojikmen sağa yatarsam bebeğin kordonu sıkışcak kan gitmicek korkusuna uyuyamıyorum, daha önce Doğum yapmış anneler bi yardım edin ilk aylarda hangi pozisyonda yattığının bi farkı oluyor mu yoksa hiçbirşey olmaz nasıl rahatsan öyle yat mı diyorsunuz , siz neler yaptınız😔❤️