16+1 deyim, dün doktora gittim artık bebeğimizi bi karede göremiyoruz ama tabi büyüdüğü için heyecan verici😍 12. Haftada cinsiyet söylemişti doktorumuz, hala aynı, henüz hiç hareket hissetmedim, bazen bi gaz kasılması gibi bişey hissediyorum karnımın yanında ama o mu bilemedim🤔 sizin 16. Haftanız nasıldı?