Nermin_nur1 Kuzular şu an da 5+2 keseyi gördük çok şükür haftaya bir daha gideceğim 6+3 oluyor sanırım sizce bebek ve kalp atışı görünür mü ?
deletedmom27371 Nermin_nur1 ben 7. Haftada gördüm ve duydum canım doktorum 6. Haftamda çağırmıştı gitmemiştim. Ama 6. haftada da duyan var