Afk_kams Zeyno1934 Bugun 35. Haftaya geldik sancılar bel ağrısı mide yanması oluyor hayırlısı ile kucaklarimiza alalım bebislerimiz inşallah annelik kolay değil 🥰
Arazynp Zeyno1934 Bazen alt tarafıma baskı oluyor. Sanki kanala girmeye çalışıyor gibi. Ama sancım falan yok. Sizde de oluyor mu?
Sinemerkin Olmaz olur mu çatılarım agrıyor. Ne sagıma ne soluma yatabılıyorum . Nasıl zaman geccek bılmıyorum 😀
Zeyno1934 Afk_kams Aynen öyle inşallah tez zamanda gecer bunlar bizde bu gün 35 olduk doğum tarihiniz belli mi sizin
Afk_kams Zeyno1934 normal görünüyor 38. Haftada gelir dedi doktorum bakalım canı ne zaman ister kızımın ☺️ sizin ne zaman
Zeyno1934 Musabnannesi Gece tuvalete gidip gelmekten gına geldi artık orda yatmayı düşünmüyo değilim hee 😂😊😊
Musabnannesi Zeyno1934 ona çözüm buldum 😁 gece yatmadan yarım saat önce su içmeyi bırakıyorum, gece yatmadan muhakkak tuvalete gidiyorum gece o yüzden 1 kere kalkıyorum bir nebze de olsa rahatlatıyor bunu yapmazsam 3 4 kere kalktığım oluyor
Zeyno1934 Afk_kams Benimde belli değil su an kontrole gidicem bakalım ama erken doğum riskim varmış hayırlısı olsun
Zeyno1934 Arazynp Benimki doğum pozisyonunu almış yani doktorum öyle dedi bakalım baski cok bide benim anlamadığım rahimden kıt kıt ses geliyo kalkarken falan 😂😂
Sinemerkin Zeyno1934 normal düşünüyorum ama herşey bebege baglı bakalım. Hakkımızda ne hayrlısıysa o olsun
Sevtugm Zeyno1934 eşim pozitif 35 haftadayim kendimi takip ediyorum 6. Gün oldu dua edin negatif çıksın sonucum sonucumuz kizlar odalar ayrılsa da aynı evdeyiz yemek vs veriyorum 🙏🙏🙏 🤲