Pinarlina BabyLoveeee bende çok baktım da vala bütçe de bu ara önemli dalin aldım yağını sampuanını deterjanını ıslak mendil sleepy aldım pamuk yenı doğan ıcın olandan
Tugbamete BabyLoveeee oğlumda ilk sene bübchen daha sonra mustela kullanmıştım şimdi kızımdada yine bübchenin tüm setini aldım
aysenurkp Şampuanı ne olur ne olmaz diye mustela ,losyonu johnsons baby mor olan,yagi dalin,pişik kremi de 2 tane çok sevdiğim arkadaşımın yoğun ısrarı üzerine desitin diye bir marka aldim.Bakalim doğunca bunlar bebişe iyi gelmezse yeni şeylere bakarız 🐣
Eymnnn BabyLoveeee zaten 500 ml lik bir şampuan aldığınız bu niye ay içinde bitmiyorki ben 5 ay oldu hala yarıda zaten minicik koyuyorsunuz ne kadar harcayabilirsinşz ki
Valeria BabyLoveeee bebek sağlığı söz konusu olduğu için fiyatları görmezden gelicez🙈 en azından ilk 6 ay çok ama çok hassaslar. Kimyasal içerikli ürünler kullanılmamalı👌🏼
Deletedmom_7156 BabyLoveeee bende dalin aldim çevremdeki herkes dalın kullanıyor annem bizede dalin kullanmış bişey olmamış yıllardır bilenen bi marka hem dalin
BabyLoveeee Deletedmom_7156 bende aynı senin gibi düşündüm aldım gitti artık yılların markası bunca yıl sonra bir iş açmaz herhalde başımıza😊
Deletedmom_7156 BabyLoveeee yok canım olmaz dalın yılların markası tam tersi diğer markalari yeni duydum ben içim rahat herkes kullanıyor sonuçta ben bile şuan dalinin bi kaç ürününü kullanıyorum haylen 😅
MelekMervertlek BabyLoveeee mustela aldım ilkinde de mustela almıştım çok memnunum Eğer bütçenize fazla gelirse bubchen marka alabilirsiniz oda çok guzel