Birgariptuba Arkadaşlar merhaba. Biraz ilginç bir soru olacak ama merak ettim. Biz bebek düşünüyoruz. Ama korona olduk. Çok şükür şimdilik iyiyiz , muhtemelen yumurtlama günününe de daha var , sizce bu ay korunmalı mı, yoksa akışına mı bırakmalı?
benito Birgariptuba Eşim ağustos ayında korona geçirdi. Verilen ilaçları da kullandı, prospektüste zaten korunun diye açıkça belirtilmiş. Ve korona geçirenlerin muhakkak kan sulandırıcı kullanması gerekiyor çünkü pıhtı atma riski olan bir hastalık. Doktor eşime 10 günlük kan sulandırıcı iğne vermişti, evde ben vurdum eşime basit bir iğneydi. Pıhtılaşma maalesef bebek için de riskli. Hafif atlatıyor olsanız bile nacizane tavsiyem en azından bir ay vücudunuza toparlanma izni verin. Çok geçmiş olsun🙏🏻
Melossduruu Birgariptuba ben koronadan hemen 1 hafta sonra hamile kaldım. Simdi çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. İstiyorsanız ertelemeyin. Sonuçta planlıyorsunuz ama hemen oluyor yada olmuyor. Bu arada 7 ayimiza girdik. İlaçlarıda kullandık eşimde bende
Birgariptuba Minikbirpanda2 ilaç kullanmıyoruz , durumumuz şimdilik ağır değil çok şükür, benim 1 hafta olmak üzere eşim de 3 4 gün oldu
designermom Kan pıhtılaşması olabiliyor canım coronada bu da düşükte sebep oluyor bildiğim kadarıyla.Ama doktoruna danış istersen yine de
Meral96 Birgariptuba bende sanirim koronayim sizde ne gibi belirtiler oldu soyler misin lutfen grip mi korona mi bilemedim
Birgariptuba Meral96 hafif baş ağrısı başladı önce, halsizlik hafif bir vücut ağrısı. 2 gün sonra da burnum tıkandı koku ve tad gitti
Birgariptuba Birgariptuba yani eğer çevrenizde birileri daha hastaysa anlayabiliyorsunuz, yoksa grip gibi. Tabi herkes de aynı olmuyor
Birgariptuba benito çok teşekkür ederim🥰 aslında eşim de doktor benim ama bebek düşünme konusunda pek fikir sahibi değildi. Yani ilaç kullanmadık çok şükür henüz ağırlaşmadık da ama ne olacağını da bilemeyiz tabi. Bilgileriniz için sağolun
babynil @Birgariptuba biz asilama yaptirdik. Tedavimin ortasinda esim korona oldu doktorum tedaviyi birakti ve korunmayi onerdi 2ay sonra yapti.
babynil @Birgariptuba korona virusunun yumurta ve sperme etkisinin henuz ne oldugunu bilmediklerini soyledi. Yani kalitesini bozup bir hastaliga veya hasara neden olabilir dedi
babynil @benito benim kullandigim halde gozume kan atti smdi goz doktoruna gidip onay almam gerekio normal dogum icin🙄
Afrakuzu Birgariptuba kesinlikle bekleyin en az 2 hafta geçsin Allah korusun agırlaşabilir ilaç kullanmak zorunda kalabilirsiniz o yüzden en doğrusu beklemek