Ezgiilgin büyük ya da dolu hissetmenizinmsüt ile ilgisi yok beni bi görsen ufacık tefecik bileyim göğsüm yok gibi minicik ama 2 sene emdi oğlum göğüs büyüklüğü ya da şişliği hiç etkilemiyo hem doğumdan önce zaten süt salgılanmas doğum yaklaltıkça süt bezleri çalışmaya başlar ilk zaman gelmezse bir kutu mama alırsınız hem emer hem mama içer sonrasında emdikçe bebek sütü artırıyor zaten şimdiden çaya başlamanıza gerek yok bana kalırsa doktorunuz söylediyse o zaman bilemem