Nebyaa Bazıları zorla alıştırmaya calisiyo bazıları hiç vermiyo sizce gerekli midir değil midir nedenleri ile yazar mısınız?
Selin12- Nebyaa canım bence gerekli alisan bebek çok iyi oluyor tam bir kurtarıcı oluyor ben iki kızımda alıştırdım şimdi yine alıştırmayı düşünüyorum
ecemsmomm Nebyaa Emzik önerilmiyor. Çünkü emzik ve biberon bebeğin kolayına gelir ve alışırsa sizi istemez
Busraaaaaaaaaaa12 Nebyaa uyku esnasında veriyorum 36 günlük bebeğim gün içinde vermiyorum vallahi vermem diyordum mecbur veriyorsun yani oda hemen kendisi atıyor bosver bakma buradaki yorumlara dışarı çıktığında çok agladinda ne yapcan susmaz olabilir seni ister ama kolay bir nimet 😀
Sedefavc Nebyaa bence gerekli çünkü yenidoğan bebek sürekli emmek ister eğer emzige alismazsa annesinin memesini emzik niyetine kullanır sürekli. Ve sakin kalıyor uyku süresi de uzun oluyo
fatma1941 Valla ilk kızıma vermediğime çok pişman oldum İnsallah bu kızıma vericem bir çok yönden kurtarıcı oluyor
Nnurdan Ben hiç düşünmüyorum diğer çocuklarımdada vermedim ağız yapısı için ve hijyen açısından uygun bulmuyorum birde yalancı emzik bıraktırma evresi oluyor ayrıyetten,açıkçası çocuk için sağlıklı bulmuyorum.
SekerDehasi Nebyaa Ben çok istedim tutsun en fazla 1 ay tutabildi ama hem uykuya kolay geçiriyordu hem uzun sure uyuyup uykusunu almis sekilde kalkiyordu . Sonra kendi öğürdu istemedi atti . Ama cok sukurki şuan parmagini emiyor en az emzik kadar hayatimi kurtardi . Hijyenlik acisindan o sizin elinizde olan bidurum tabiki dikkat edilir . Biraktirma evresine gelince evet zor olabilir ama memeyi birakma evresi kadar zor bi surec olurmu bilmem .