bsramut Asyaayaz1 2-prensesannesiii kızlar geçen hafta gittiğimde 35 haftalıkken ultrasonda 3100 gr gözüküyodu yanılma payı var dedi doktor 36+0da 2830 gr gözüktü nasıl oluyor anlmadım o yüzden korkuyorum 2830ken daha zayıf doğarsa diye
Asyaayaz1 bsramut 2500 kilo doğsa bile sıkıntı olmaz önemli olan ciğerlerinin gelişmesi evet yanılma payı olabiliyor benim kızım 2740 gözüküyordu 2930 olarak doğdu
2-prensesannesiii bsramut ultrason da yanılma payı olabiliyor . Bende 31 haftalıkken başka hastanede 2100 Gr demişlerdi 32 de 1900 dediler . İkinci kızım 38.2 de doğdu 2500 kiloydu yani sağlıklı ise zayıf olsun birşey olmaz
bsramut Asyaayaz1 ne güzel 🙏🏻 Sağlıklı olsun en önemlisi o tabiki benim ilk kızım 34 haftada 2200 doğmuştu