Ozgecaann korkma canım İnan her doğum şeklinde bişeyler korkan mutlaka oluyor ama düşündüğün gibi olmadım ben benim tek sıkıntım ayılmak zor oldu 😂 sonrasında rahattım tabiki bi ameliyat geçiriyorsun ister istemez ağrın sızın olacak ama acıdan kıvranacak şekilde değil Doğumdan sonra çok rahat gezdim dolaştım sadece öksürürken hapşırırken karın kaslarım kasıldı için anlık acım oluyordu birde yatarken kendin yatma sakin eşin yatırsın öyle çok rahat oluyor çünkü kendin yatmaya çalışırken yine karın kasların kasıldığı için sızı yapıyor ben yatağa oturup ellerimi eşimin boynuna dolardım kendimi salardım oda yavaşça yatırırdı beni ayakkabılarımı çoraplarımı bile eşim giydirdi eş desteği çok iyi geliyor insana ❤️