_ipekkkkk bir gunde fayda edecek bırsey degil bence diyette yapmak gerek ama ben 1 bucuk aydr kullanıyorum neredeyse 1 ay diyet yaptım tokluk dustu 130 lara aclık biraz yuksek cıkyordu ama haftam ilerledikçe diyet yapamaz oldum dayanamıyorum cunku maalesef o kadar ınsulıne ragmen tokluk 200 lerden aclık 150 lerden asagı dusmuyor ama cok sukur ki bebegım ı etkilemedi henuz ama etkılıcek dıe cok korkuyorum