Açıkçası gereksiz buluyorum. Daha geçen gün eşimle konuştuk hamileyken hiç resim çekinmedik diye:) bir elbise giyip evde kendimiz telefonla cekecegiz bi iki poz sanırım üşenmezsek.
Yenidoğan çekimi de yaptırmayacağım. Yine hastanede saç baş yapıp telefonumun kamerasıyla çekiliriz.