ecemsmomm 2,5 kilo hatta küsüratıda var da bana çok gibi geldi acaba sonradan dengelenir mi haftasıyla doğuma kadar? Ben önde ya da geride değil tam haftasıyla uyumlu gitsin istiyorum
Moonlight_10 ecemsmomm hem kiloya neden takılıyorsunuz sağlıklı olması önemli 🤷🏻♀️ herkesin farklı genetik birşey kilo
Pinarlina ecemsmomm 34+1 dik 2700 demıstı 🙈 suan 35 olduk kaç oldu kılosu bilmiyorum ama sen ne yersen ye bebek alıcaksa alıyor
Sinembsr ecemsmomm 34. Haftada 2800 dü bizimkinin kilosu şuna 35. Haftadayız 2 hafta önde gidiyoruz doktorum dediğine göre kötü bir durum da değilmiş bu sizde korkmayın sağlıklı olsunlar öyle de böylede hafta ılerledıkçe kılosu azda olsa fazla da olsa kordon dolanma rıskı her zaman var kötü şeyler dusunmeyıp tevekkül tala etmek lazım 🙌👼🏻😍 sağlıkla gelsinler inş
ecemsmomm Rabia4650 Ya Maşallah iyi o zaman yani öyle aman aman kilolu olmaz değil mi 38+3 te olacak İnşallah doğumum 3 kilo falan olur o zaman dimi 🥰
Rabia4650 ecemsmomm eğer sezeyansa kilosunun neden az olmasını istiyorsunuz ki. Normal doğumda büyük bebek zor oluyormuş evet ama sezeryanla bence iriolmasi sorun olmaz
ecemsmomm ipekkrn01 Ama ulturason kağıdında kilosunun yanında 36 yazıyor biz 34 haftalığız o yüzden normal değil diye düşündüm
ecemsmomm Moonlight_10 Ulturason kağıdında haftasıyla uyumlu yazmadığı için öyle düşündüm doktor bir şey demedi. Bir de iri olursa eğer alanı daha dar olacak içeride daha çok sıkıntı yaşar belki
Rabia4650 ecemsmomm bu tarz şeyleri düşünüp hamileliginizi kendinize zehir etmeyin.olacak her türlü olur hamileliğin tadını çıkarın. Alacak nefesi varsa hiçbir problem olmaz Allah’ın izniyle
BesteKc ecemsmomm ben 5.200 doğmuşum annem de 150boyunda 50-55 kg bir kadınmış. Ben dolanmadıysam ve sağlıklıysam sizinkilere de bişi olmaz inşallah 🌸 😂😂
Moonlight_10 ecemsmomm bence siz bu kadar araştırıp düşünmeyin sürekli bunlarla hasır neşir olmayın bence. öyle birsey de yok o zaman bütün 4 kilo bebekler sıkıntıda olurdu bu mantıkla. Yani bir problem olması kilo ile ilişkili değil zayıf bir bebekte de olabilir
ecemsmomm Moonlight_10 Yok kilo problemi değil kastettiğim mesela alan dar olursa kordon dolanma sorunu yaşanması daha mı yüksek ihtimalle olur ya da planlı sezeryan tarihinden erken mi doğar şeklinde endişelerim oldu. Neden azarlar gibi yazıyorsunuz anlamadım
Moonlight_10 ecemsmomm neden sezaryen olacaksınız ? Bunun kararı Önceden verilemez ki doğum başladığı gün doğum şekline karar verilmesi en doğrusu
ecemsmomm Moonlight_10 Daha önce bel ameliyatı oldum trafik kazası sonrası. En baştan belliydi doğum şeklim
sumeyraballl Moonlight_10 neyin sorgusu bu 35 haftalığm önce den karar verdim sezeryan olucağıma doktormla konuştm istekli sezeryan oluyorm 37 de hazırlık yapıp 38 e gün vericek bilginizi paylaşıp kenara çekile bilirsnz neyin sorgu sualini yapıyorsnz
Deletedmom9823 Moonlight_10 kız kusura bakma sana sormadan hepimiz hamile kalıp çocuk yaptık sjdjsjdjsd