Sedaince bende aynı durumdayım canim. Kendimi cok enerjik hissediyorum ama vücudum izin vermiyor. Cok agirlastim… yürüyemiyorum, dikilemiyorum kasilmalarim oluyor. Sabırsızlıkla bekliyoruz artık. Bide uykusuzluk basladi gece 3 gibi uyudum bu saatte uyanigim iste hic 😅