rmysadt 40+0 dayım dün gece regl sancısı gibi aralıklı ağrılarım oldu ama bebeğin hala kanala girmediğini biliyorum. Böyle birşey yaşayan var mı ?
DefneRana rmysadt 40+0 ım dünden beri adet sancısı çekiyorum bebeğim baş geliş ama kanalda mı bilmiyorum nerden biliyorsunuz onu