ecemsmomm Bebekte şimdi etsek suç etmesek suç diyecek ama hiç uyumuyor mu ya da rahatsız olduğu bir şeymi varda böyle diye düşünüyorum. Sizde nasıl? Ek: Normalde bu kadar hareketli bir bebek değildi .
Lokumunannesii ecemsmomm artık büyüdüğü için hareketleri yumuşak degil daha sert ve can yakıcı canım bizde öyleydik sessizdi ne olduysa 30. Haftadan sonra oldu🤭hareketli bebek iyidir derler
brfnyildirim 35+3 üz bizde yeri daralcak fazla hareket etmez dediler geceden beri hareketlerinin şiddetine,5. Uyanışım 🤦🏻♀️
Snmnrtpc38 32 haftalık hamileyim hafta başı 33 olacağız . Bu haftalar kadar çok geçtiğimiz hiç bir hafta hareketlerini bu kadar keskin hissetmedim . Ne gece uyuyorum ne gündüz . Özellikle gece 03.00 ve 06.00 arası nerden geliyor bu enerji anlamıyorum 🥰🙏
Ozlem2904 33+5im koluna bacagina bisey olcak diye sagimada solumada tam yatamiyorum uzatiyo yanlarimdan 😂😂 bence bu bebeklerin bilincli olarak bize garesi var 😂
izmirlitazeanne ecemsmomm doktorum ne kadar çok hareket ediyorsa o kadar iyidir demişti 🥰 hiç endişelenmeyin
Ozlem2904 ecemsmomm suyla alakali b durum bence, dr um bana suyun cok iyi ondan bu kadar hissediyosun demisti
Mervebyr Benımkı azaldı gıbı hareketler yemeklerden sonra daha çok edıyo sonra hareketsiz gece ben uyurken 33+5 teyım bende