Kızlar 16 haftalık olduk bugün hiç mide bulantısı veya istifa etme gibi bi durum yaşamadım bu zamana kadar bu iki gündür mide bulantısı var ama çıkaramıyorum midemde ve karnımda garip bir hissiyat var bazen karın yanması yaşıyorum bir insanın midesi ac olur ya açlık hissi gibi birşey oluyor tehlikeli birşey var mı ben daha bebeğimi hissetmedim ilk gebelıgım karnım var ama hissetmedim daha erken sanırım